Felhívás!

Hír TV – game over

Simicska Lajos eladta médiabirodalmának legütőképesebb darabját, a Hír TV-t egy Fidesz-közeli üzletembernek, korábbi üzlettársának, Nyerges Zsoltnak. S nemcsak a Hír tévét, hanem „építőipari, mezőgazdasági, média- és közterületi reklámpiaci, illetve vagyonkezelői üzleti érdekeltségeit” is. Magyarán, G-nap ide vagy oda, Simicska végül kapitulált.

Mint azt lassan már a main stream média is írja, jobbikos körökben egyre erősebb az az összeesküvés-elmélet, hogy Simicska Lajos és Orbán Viktor valójában össze sem veszett, a cél a Jobbik tönkretétele volt. Elfelejtik azt, hogy ebben az általuk látszatháborúnak tekintett konfliktusban éles lőszerrel lőttek, nem lehetett tudni, hogy a Magyar Nemzet, a Hír TV és a többi, Simicska érdekeltségébe tartozó médiaorgánum Orbán-ellenes, tudatos, tervszerű romboló munkája mennyit fog ártani a kormány megítélésének, nem szólva a kormány tagjait tolvaj maffiózókként ábrázoló, Simicska-finanszírozta jobbikos óriásplakát-özönről. Erre rámehetett volna a választási győzelem.

A jelek szerint tehát a Jobbikról Simicska végleg levette a kezét, a pártnak hátszelet biztosító utolsó jelentős médiaeszköz is a Fidesz holdudvarában tevékenykedik majd a továbbiakban. Az eset kapcsán a legtragikomikusabb mozzanat Csintalan Sándor Hír tévés műsorvezető kesergése, aki egy fogalmazástechnikai gondoktól hemzsegő, magyartalan Facebook-üzenetben panaszkodott e fordulat miatt.

Csintalan leigazolása egyébként az egyik legrosszabb lépése volt a Fidesznek. Nem valószínű, hogy ezzel érdemi szavazótömeget sikerült volna átcsábítani a MSZP oldaláról, a párt akkori tévéje viszont egy hiteltelen, szellemileg elrettentően szegényes, képernyőképtelen, kezdetben kifejezetten szánalmas figurát állított előtérbe saját embereként. Aki fújta Orbán nótáját a Jobbikkal szemben, amikor arra volt szükség, majd a G-nap után elmondta mindannak az ellenkezőjét, ahogy a gazda kívánta. Most, hogy Simicska eladta a tévét, arra nem vennénk mérget, hogy Csintalant leigazolja, mondjuk, az RTL Klub, hiszen a volt szocialista politikus szerint elveszett a magyar nemzet. Nem a nagy múltú napilap, hanem maga a nemzeti közösség.

Dehogyis veszett az el! Sőt, a Hír TV megszűnésével létesélye gyarapodott.

Névtelen hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.

Hozzászólások
  • User
    Dátum: 2018. július 10., 16:43
    ÉRTÉKELÉS: 7

    Az igazán objektív újságírás szempontjából mit számítana, kinek az érdekeltségében tartozik akármelyik tévé vagy újság. Dehát nálunk (legyen az Ro vagy Hu) nem újságírók dolgoznak ezeknél, hanem pártok által pénzelt zsoldosok.